Pagini

marți, 7 aprilie 2009

Scriu...din nou!

M-am hotarat sa scriu... din nou.
Voi scrie cand am timp, cand am ceva de scris, cand ma impresioneaza ceva, cand vreau sa recomand ceva, cand vreau sa nu uit ceva.
Asa ca mi-am facut un blog special pentru asta...
Saptamana trecuta mi-am dat seama ca am intrat intr-o amorteala completa, cauzata de rutina de zi cu zi, de stresul de la birou... am realizat ca a trecut ceva timp de cand nu am mai citit o carte, de cand nu m-am mai bucurat de un film interesant... si am decis ca ar fi timpul sa iau o pauza de la tot ce ma-nconjoara, sa ma deconectez de fetele triste din jur, sa zambesc orice ar fi, chiar daca ceilalti ma cred nebuna. Si asa am facut azi: am zambit si am ras cu pofta, cum n-am mai facut-o de mult. Mi-e bine, sunt vesela si nu vreau sa-mi stric buna dispozitie.
So, pls don't ruin my day!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu