Pagini

vineri, 17 aprilie 2009

Concurs Twilight

Dragilor, Mihaela a initiat un concurs ce are ca premiu cea de-a treia carte a seriei TWILIGHT (AMURG) - "Eclipsa". Ce aveti de facut, aflati de pe blogul ei. Sunt convinsa ca cei pasionati vor da curs invitatiei. As fi participat si eu, dar o am deja :P
Aveti nevoie de multa imaginatie si spor la scris.

Este o carte foarte frumoasa, captivanta si interesanta. Eu am vazut filmul la recomandarea unei prietene, mi-a placut foarte mult, am gasit cartile in engleza si le-am citit pe nerasuflate... sunt printre cele mai bune carti pe care le-am citit pana acum si mi-a placut ca autoarea, Stephenie Meyer, a reusit sa-mi mentina atentia treaza pana la sfarsit. Nu ma asteptam.

Primele trei volume au fost deja traduse de Mihaela si de sora ei, Laura si se gasesc in librarii. Ultimul volum va aparea si la noi in vara, din cate am inteles.

Multa bafta si imaginatie cu caru' pentru cei ce vor participa la concurs!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu