Pagini

miercuri, 22 decembrie 2010

Leapsa... Cand eram mica....

N-am mai raspuns de mult la o leapsa. Nu ca acum mi-ar fi dat-o cineva, dar am gasit-o la Jules pe blog si am preluat-o.

1. Ce răspundeai la întrebarea: ce vrei să te faci când vei fi mare?
Cred ca am trecut prin mai multe stadii: doctorita, croitoreasa (faceam haine la papusi, i-am taiat mamei voalul sa fac rochie de mireasa unei papusi), designer cand am mai crescut...

2.Care erau desenele animate preferate?
Cel mai mult imi placeau Stumfii (parca asa se numeau), Sandy Belle si mai erau cateva, dar imi scapa numele. Imi aduc aminte ca ma uitam la desene pe Rai Uno si Rai Due...asa am invatat si putina italiana :)

3.Care a fost cea mai frumoasa zi de nastere sarbatorita si de ce?
Sincer, nu stiu pe care s-o aleg si nici nu-mi amintesc vreuna anume. Probabil cele pe care le sarbatoream cu bunicii. Asa zic eu acum, cand bunicul nu mai este si tare mi-ar placea sa-l mai am alaturi de ziua mea. Desi cand eram mica nu-mi placea ziua mea de nastere fiindca nu primeam cate cadouri vroiam. Fiind pe 2 ianuarie, parintii imi dadeau cadoul o data cu cel de Craciun si nu mi se parea drept, fiindca sora'mea primea cadou si de ziua ei si de Craciun.

4.Ce jocuri preferate aveati?
"V-ati ascunselea”, "Sotron" cand am mai crescut.

5 .Ce iti doreai sa faci neaparat si inca nu ai reusit?
Sa am o groaza de bani ca sa-i pot rasplati pe bunici pentru ca m-au crescut, pentru cei "7 ani de acasa" si pentru toata dragostea pe care mi-au aratat-o. Inca n-am reusit sa am gramada de bani, dar din putinul meu o ajut si pe bunica mea draga.

6. Care a fost prima pasiune sportiva si nu numai?
N-am facut pasiuni pentru sport si nici sport n-am facut decat la orele de educatie fizica in scoala. Nu prea m-a pasionat, desi mi-ar fi placut sa fac dansuri. In schimb am facut o pasiune pentru carti...

7. Care a fost primul cantaret/grup muzical preferat?
Cred ca 3SE. Daca nu ma insel ei au fost primii. Sau Genius?! Nu mai stiu exact, dar aveam casete cu ei. A mai fost si Marc Anthony. L-am descoperit la o emisiune pe bulgari cand au dat prima lui melodie cu J.LO "No me ames" si Backstreet Boys, bineinteles.

8. Cel mai frumos obiect cerut (eventual primit) lui Mos Craciun, Nicolae?
Cred ca a fost o papusa Barbie. Nu am primit-o pentru ca erau foarte scumpe, dar am primit una asemanatoare (buna si aia), Cindy sau ceva de genul :P

Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu