Pagini

marți, 30 iulie 2013

Curățenie de primăvară... la sfârșit de iulie

Știu că n-am mai scris de ceva vreme pe blog, dar m-am decis să revin și, citind ultimele postări, mi-am dat seama ca m-am abătut foarte mult de la ideea inițială a acestui blog. În loc să scriu despre filmele pe care le-am mai văzut și mi-au plăcut... sau nu, despre ultimele cărți citite, am postat foarte multe articole care n-au ce căuta aici. Așa că, m-am decis să fac curățenie și am renunțat la o treime din postări și sper să revin la bunul meu obicei de a scrie măcar o dată sau de doua ori pe lună :)
Asta ca să știți ce s-a întâmplat cu anumite articole pe care nu le veți mai găsi pe acest blog.

În altă ordine de idei, am primit cadou acest minunat device pe care mi-l doream de ceva vreme și despre care v-am povestit aici, device pe care îl folosesc foarte mult. Am cca. 1000 cărți de pe Amazon și am reușit să citesc aproximativ 100 în cele 6 luni de când sunt fericita posesoare de Kindle. Unele au meritat, altele nu. Despre cele care mi-au plăcut intenționez să vă povestesc în postările viitoare.
Însă până atunci...

Enjoy! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu