Pagini

marți, 9 martie 2010

Yyyyyuuuupppyyyy...am castigat!

"Am executat aseară tragerea la sorţi pentru concursul de 8 martie. Eliza a fost cea care a tras bileţelul norocos cu numele Alexei de pe Despre Filme şi Cărţi. Mulţumesc tuturor celor care au participat, mi-au plăcut comentariile lor, m-au făcut să cred că lumea încă mai citeşte şi are drag de cărţi." - Laura Frunza

Tot v-am spus ieri despre concursul de pe blogul Laurei, la care m-am inscris in ultima zi. Ei bine, se pare ca eu l-am castigat.
Trebuie sa-i multumesc Elizei, fiica Laurei, pentru ca ea a fost cea care a extras biletelul castigator. Si ii multumesc si Laurei pentru organizarea concursului, dar si Mihaelei, sora Laurei, pentru ca datorita ei am descoperit blogul Laurei in urma cu aproximativ un an :)

L.E.: Azi am ajuns si eu sa-mi iau cartile de la Laura :), ocazie cu care ne-am si cunoscut personal. Am cunoscut-o si pe Mihaela. Fete finute, dragute si glumete. Pacat ca n-am avut mai mult timp de discutii, dar poate data viitoare iesim la o cafea... sounds so good... yummmyyyy

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu